Bekijk 4 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de G3 Ferrari Delizia op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Vlaamse pizzabakker 30-05-2021

Beste simpele pizza oven op de markt en niet duur

Geschreven voor: G3 Ferrari Delizia

Als je geen echte pizza-oven hebt is dit apparaat waarschijnlijk het beste dat je kunt kopen voor een heel redelijk bedrag. In een minuut of 4-5 bak je op hoge temperatuur een heerlijke knapperige pizza van zelfgemaakt deeg en beleg (zoveel werk is dat niet en 20x lekkerder dan een kant en klare fabriekspizza). Bediening is simpel, met een thermostaat knop stel je de temperatuur in (meer is beter) ,het mechanische timertje gebruik ik niet, je moet er sowieso even bij blijven. Deksel open, pizza op de pizzasteen en deksel weer dicht. En dan af en toe eens kijken en eventueel een beetje draaien die pizza. Bestel niet online maar in een naburige keukenspullen winkel.

Pluspunten

• temperatuur
  • krokante pizza
  • snel

Minpunten

• waar laat je alle apparaten